Tillbaka

Då är vi tillbaka i studion!

Jag mådde inte så bra efter frukosten, men efter en ipren, multivitamin och 20 minuter på soffan så mår jag mycket bättre. Så nu kör vi! Rikard sitter på stora datorn och arbetar, jag sitter och jobbar lite med småsaker rörande videon och även allt som har med detta att göra, sociala medier! Love it. 

Måste berätta vad som hände inatt innan vi skulle sova. Vi gick och la oss, släckte lampan.. och jag märkte att Rikard vände sig om med ryggen mot mig, och han ville bli kliad. Rikard älskar att bli kliad ordentligt med naglarna (klia för mig är enbart med fingertopparna). Så det gjorde jag såklart. Sen frågade jag om han kunde klia mig också lite snabbt. Fick ett OK, han vänder sig om.. sen känner jag bara tre fingrar i sjuk fart rakt in i ögat. AAAAJJJ! 

Hade jag inte hunnit blunda hade han haft sönder hornhinnan på mig, men nu hann jag, och det kändes mest som att han tryckte in hela ögat i skallen på mig, haha. Som det gjorde ont.. det värsta? Jag började gråta. Hahaha, som en liten flicka. Sen började jag garva för att han är så sjukt klantig, haha. Så ja.. tårar blandat med skratt, sen somnade man till slut. 

Kul va? Haha, nu ska vi jobba vidare. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0