Ny vecka

Måndag. Ny vecka. Ny start. Känns riktigt bra!

Har precis suttit och kollat igenom lite bilder från igår. Skulle vilja visa några fina nu, men de avslöjar lite för mycket om vad som komma skall, så det får bli efter vi har släppt videon. Lite retligt känner jag, Rikard tog otroliga bilder. Men även min högsta chef Ingvar var med under inspelningen och lyckades ta även han väldigt fina bilder. Vädret var fantastiskt och solnedgången magisk. "The Golden Hour" som alla pratar om, där och då var vi nere vid vattnet och skulle filma en scen.. vackert.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, blogga lite på Musikstadens blogg också, sen iväg och träna. ♥

Här är en bild som chefen Ingvar tog igår.. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0