Klipp klipp!

Sitter nu och klipper i studion. En del irriterade ljud kan höras från stackars Rikards hörna. Hans Mac strular idag, inte lite heller.

Meeeeen det ser dock spännande ut i vilket fall som. Kommer jobba fram till ikväll, sen hem till Marcus med familj och sova över.

Jag jobbar i hemlighet med ett litet annat projekt. Behöver er hjälp. Det är en plåtning som står på schemat i det projektet nu och en tjej har tyvärr fått säga ifrån nyligen, och jag behöver nu en ersättare. Känner ni till, eller kanske är själva en pinuppig tjej som gör sig bra på foto, snälla skriv gärna till mig! Arvode finns såklart :)


Kommentarer
Postat av: Dasha

Jag är alltid glad att hjälpa! ;)

Svar: Fina du <3
ELEINE

2013-07-30 @ 01:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0