Idag gifter de sig!

Nu är dagen här. Den 13:e juli! 

Idag kommer våra fina vänner Malin och Johan gifta sig, och vi har en lång dag framför oss. Jag kommer hjälpa Malin med sminket, sen blir det en frisör som fixar håret. Jag själv ska göras iordning, jag ska vara brudtärna. Låtarna ska förberedas, presenten får icke glömmas, huvudvärken ska bort (vart är mina huvudvärkstabletter?), och jag ska allt kunna gå i klackarna trots den massiva träningsvärken i vaderna. Den är sinnessjuk. Haha! 

Jag hoppas jag kan hinna uppdatera lite sen, om bara blogg.se-appen fungerar som den ska, vilket den tyvärr inte ofta gör, men håll tummarna!

Rikard lyckades ta ett par helt fantastiska bilder vid musikvideoinspelningen häromdagen. Otroligt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0