Hjälp..

Godmorgon alla fina.

Det var en bra men lite seg dag igår. Jag spelade in på kvällen och allting gick jättebra, men jag märkte att något var lite fel på mig vid 21.30.


Började bli lite yr så jag avslutade vad jag gjorde i studion och skulle gå mot köket. Yrseln verkligen slog till mot mig. Jag mådde extremt illa, var helt övertygad om att jag skulle spy (jag har världens spyfobi..), och ringde Rikard. Jag vet inte varför, men jag hade missat att äta vid kl 18-19, jag håller ju rätt strikt på 3 timmars. Så jag ställde mig, yr som en tok, och kokade pasta. Fick i mig 4 slevar av pastan, sen mådde jag så illa och allting snurrade så mycket att jag trodde jag skulle dö. Så jag la mig i fosterställning i soffan, och somnade. Då var kl 22, vaknade 23.53, och lyckades ta mig in till sovrummet, han dock trilla in i en vägg på vägen dit.


När jag nu vaknade så visst, jag är inte lika yr, men jag känner att balanssinnet är lite rubbat. Vad har hänt egentligen? Är det någon som vet varför? Det har hänt mig en gång förut, men det är många år sen och det gick över rätt fort igen.. 

En sak som gjorde mig väldigt glad igår innan allt hände, det var att jag hoppades på och ville nå 700 gilla på Eleines fanpage på Facebook.. det gjorde vi. Med goa mått! Kolla in, glad tjej! Tack alla ♥

 

Kommentarer
Postat av: sara

Usch så jobbigt! :( Själv brukar jag få "kristallsjukan" ibland och då får jag också yrsel och illamående. Det beror på kristallerna i innerörat som har lossnat och är ur balans. Då brukar jag göra lite huvudövningar: vrida huvudet vänster och till höger några gånger och sedan upp och ner några gånger under dagen. Kanske kan bero på det? Hoppas allt är bra med dig nu! Kram!

2013-07-28 @ 10:55:14
URL: http://sararodett.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0