Hektisk dag.

Goooooood kväll.

Vi är helt färdiga. Vilken lång och hektisk dag det blivit.. Direkt efter mötet åkte vi ner till Ystad och kikade på lägenheten en gång till. Nu får vi snart svar om den blir vår eller ej. Jag hoppas, hoppas, HOPPAS.

Nu är vi äntligen hemma igen och ska käka sen middag.

Imorgon blir det mycket jobb hemifrån. Ska planera en del för det hemliga projektet, repa inför kommande spelningar m.m. Men på kvällen, då jäklar händer det grejer. Mor min fyller år imorgon, och jag överraskade henne ikväll med biljett till Def Leppard i Helsingborg imorgonkväll. Mustash är bland annat förband, och det kommer bli så trevligt. Mamma uttryckte sig häromdagen att hon banne mig missat helt att de kommer till Helsingborg.. så jag lyckades få tag på två biljetter. Sen ska hon få två grejer till, men det blir imorgon..

Nu blir det käk! ÄNTLIGEN! :) 



 

Kommentarer
Postat av: Nicolas

Hahahaha! Vilken Kung han é! :D

2013-07-01 @ 23:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0