Hej hopp!

Har varit uppe sen rätt tidigt, jobbat undan lite, tagit en lång dusch. Vaknat upp i lugn och ro. Skönt.

Idag är det mestadels reptition på schemat för oss, tror dock vi kommer ha tid att klippa vidare på videon lite, man vill ju bara göra det hela tiden såklart, men en del måsten finns.

Är även min sista dag på Musikstadens gästblogg, ta gärna ett besök, sen imorgon kommer en ny artist och tar över.. från ett sjukt bra band kan jag lova. Själv lyssnat en del på dem. Klicka er in HÄR både idag och imorgon och avsluta min period, och påbörja den nya artistens. Spännande läsning!

Håller på att fixa med min externa hårddisk, måste göra någonting med den så jag kan använda den till Rikards mac jag alltid sitter vid. Hade verkligen behövt en egen.. en vacker dag så. Hittade faktiskt lite coola bilder jag och Amanda tog för ett bra tag sen på den hårddisken som aldrig blivit publicerade. Så fort jag fått rätt på det så ska ni få se, lär ju bli idag iallafall. 

Vad har ni för er idag? ♥ Ni får lite kärlek. Vi är snart uppe i 800 på min gilla-sida. PUSS! 


Av fina och duktiga Gisela Ackerup. Fin klänning från Maebelle Latex.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0