Deras fantastiska bröllop

Vilken gårdag det blev. Jag hann inte med att uppdatera alls! Det gick i ett hela tiden.

Jag var med bruden såklart, som brudtärna, och vi sminkade henne, och det blev så vackert resultat. Klänningen snörades på, sen skulle jag, bruden Malin och hennes far åka i en gammal bil till platsen. Där stod hennes blivande Johan och väntade. Allting var så fantastiskt vackert, och kocken Viktor hade dragit ihop en meny som var otroligt spännande och god. 

Är så himla glad för deras skull, man såg verkligen hur både nervositet och lycka strålade runt dem framme vid altaret, och när det var över och festen drog igen.. då såg man bara ren lycka. Så himla fint!

Nu ska jag äta en välbehövlig frukost, så hörs vi igen lite senare. :)





 


 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad roligt med bröllop! :-)
En helt annan sak, hur får man så där stiliga bryn som ni båda har? :)

Svar: Ja det var fantastiskt!
Rätt enkelt egentligen. Jag sminkade Malin igår och fick de precis som jag ville. Bra ögonbrynspenna, ibland kan vissa behöva fylla i med en pensel, men hemligheten är concealer för att få till den knivskarpa konturen. :)
ELEINE

2013-07-14 @ 12:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0