Sånglektioner!

Åh, just nu är det bara så spännande, om mindre än två timmar ska jag ha min första grupplektion i sång.

Jag blev tillfrågad ett vikariat på LL Dance Studio i Kävlinge där jag dansar en gång i veckan och är helnöjd. När då min lärarinna Lina skrev och frågade om jag kunde tänka mig att vara vikarierande sånglärare blev jag överlycklig.

Det är spännade, pirrigt, läskigt, fantastiskt och gör mig väldigt glad samtidigt att få denna möjlighet. Så ikväll kör vi, efter det så är det min tur att svettas loss rejält på årets första danslektion. Har ni inte hört talas om LL Dance Studio vill jag ju såklart rekommendera dem. Fantastiska lärare, hög kvalité på utbildning och det bästa av allt.. man har roligt. Något andra kan känna också är en enorm fördel är priserna.


Gå gärna in och kika på hemsida om mig som ny lärare, om resterande lärare och vad de erbjuder. Nu kör vi!


 
- Mina mål, min väg, mitt liv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0