FREDAG!

Fredagen är här och helgen är igång! Ska bli sjukt skönt att bara ta det lugnt. Är helt ledig. Har två frukostträffar med två olika väninnor lördag och söndag, sen blir det bara att jobba kreativt här hemma inför en låtskrivarsession i Ystad om två veckor. 

Började min dag med en otroligt kall powerwalk till jobbet. Klockan var 7.15 när den påbörjades, varade i en halvtimme och det var tydligen -14 eller -15 grader ute, och när jag kom fram och skulle byta om var mina lår så pass röda av kyla att det såg ut som att jag legat i solen och bränt mig riktigt hårt. Inte snyggt! Snabbt ombyte blev det kan jag lova.
 
Well well, nu ska jag lägga mig och gosa med min minsta katt som är nykastrerad och behöver tas hand om.. hon heter Tofsa men i nuläget kallas hon Tratten. Den där tratten hon måste ha tills nästa fredag måste vara hemskt irriterande, men hon är SÅ söt i den.. stackars liten! ♥
 
Ha en fortsatt fin fredag. 
 
Instagrambild från imorse. Följ gärna på MissEleine.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0