Aaaaawww yeeeeeah!

Väldigt tråkigt väder idag om jag får säga det själv, så trist. Men, på något sätt har det ändå känts som att solen lyser. Har haft en väldigt avslappnad och fin dag. 

Mötte upp Annika innan och käkade en god frukost, sen hem och hämta mannen i huset och iväg och träna. Gick toppen, men jag kände att jag borde även ha ätit havregrynsgröten.. hade knappt någon energi mot slutet alls. Frukosten är så himla viktig, speciellt för mig. Mitt blodsocker kan bara skena iväg hur som helst känns det som och jag svimmar lätt, men jag klarade mig ändå. Men imorgonbitti blir det gröt! Blir supergott om man tillagar den (micra INTE... smakar inte alls bra), med lite mjölk istället för vatten (lättmjölk såklart), i med kanel och servera sen med lite mer mjölk, och banan. Då slinker det ner rätt fort kan jag lova, mums.

Kvällen är kommen och jag ska upp väldigt tidigt imorgon, så ska bara ta det lugnt och försöka sova tidigt. Har mejlat lite med min producent och medlåtskrivare, och nästa låt blir också riktigt bra, men viker av från de vi gjort nu först, men tror det kommer bli pampigt som blir huvudingrediensen. 

Godnatt! 
 

Kommentarer
Postat av: C

Natti natti vännen.

2013-01-28 @ 00:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0