Studion väntar

Sitter i bilen på väg ner mot Ystad! 

2 dagars arbete väntar. Låtskrivarsession tillsammans med producenten och andra låtskrivaren. Ska bli underbart att få vara i ett kreativt moln i två dagar och bara kunna fokusera på det, släppa omvärlden och bara jobba. 

Kommer försöka uppdatera er så mycket jag hinner här! Glömmer ju oftast att ta bilder men denna gången är jag förberedd och ni ska allt få se vårt arbete in action! 


Dags att sätta datorn på laddning. Men en annan rolig sak är att på onsdag kommer en tidning hem till mig för en liten update om vad som händer i mitt liv, ska bli trevligt.

Ni får en liten favorit i repris av bästa Amanda Stiverius. 

Ha en fin dag sålänge! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0