Söndag


Hade ett underbart uppvaknande idag. Ni vet när man vaknar, ligger kvar i sängen och bara njuter av hur skönt täcket är.. och sen går upp och gör en otroligt god frukost, bestående av ägg, smoothie, goda knäckebröd, och kaffe.

Jag har och känner mig ännu inte så kry, men jag och Amanda Stiverius var tvungna att provfilma en grej samt ta lite relaterade foton, så vi gjorde det här hemma hos mig.. blev nog skitbra, och jag kände att jag orkade verkligen precis. Så får se när det är färdigt så ska ni allt få se, blir nog väldigt vackert men tufft samtidigt.

Igårkväll så hängde jag bara i soffan med Rikard och lira tvspel online.. blir det nu också någon timma innan det är dags att laga storkok, tvätta, och städa upp lite här. En helt okej söndag med andra ord. 

Kommande vecka blir inte direkt lugnare, möten.. plåtningar.. jobb.. ser fram emot den. 

Nu; Modern Warfare 3 Online..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0