På väg hem!


Nu sitter vi i bilen på väg hem. Dagen har varit lång men fantastisk.
Vi har skrivit färdigt en helt ny låt på ett dygn, och det sista vi gjorde idag var att lägga en s k slasksång. Det är mest så att man har melodin och texten och kan känna på fraseringar osv. Så nu ska den bara finslipas och fyllas på med fler instrument, sen är den också färdig!

Jag hade en planerad fotografering med en väldigt talangfull kille som heter Pontus ikväll i Ystad också innan jag åkte hem. Han är extremt duktig på det det grafiska och hans bilder sticker verkligen ut, ni lär få se när det är färdigt, tro mig.. och det blir scary!

Imorgon jobbar jag som vanligt, sen kommer tidningen hem till mig och kör en intervju. Ger er mer info sen såklart.

När vi kommit hem SKA vi banne mig träna, det behövs efter dessa två dagar av oregelbunden och inte optimal föda.. sen kommer jag somna som ett litet barn.

Tack fina Ystad, och tack bästa skivbolag Cardiac för en fantastisk måndag och tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0