Mätt och belåten

Har precis tryckt i mig laktosfri keso, en avokado, en kycklingfilé och massa broccoli... alltså jag spyr snart, haha. 

Men, gott var det. Haft en bra tisdag, och imorgon blir det fullt tryck. Ska inviga min nya cykel om vädret tillåter och cykla till jobbet, 5 km ca. Ska bli skönt att börja dagen med det.

Sen blir det hem, äta, göra sig iordning, och sen iväg och hålla i sånglektionerna som drar igång nu igen efter sportlovet och själv ha danslektion. Man hinner allt sakna det! 

Nu ska jag dock sjunka ner i soffan, mätt och belåten, och klicka mig igenom Odium Clothings lagerrensning.. den är alltid, alltid, generös. 
 
Klicka er in direkt här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0