Ledig torsdag

Har långledigt nu från jobbet. Det behövs, så man kan få hinna ifatt livet lite, haha.

Idag ska jag unna mig långträning, sen ska vi flytta över lite fler saker från vårt gamla hem till vårt nya och städa lite mer iordning. Tar ju alltid ett tag innan man känner sig helt färdig, för vissa tar det t o m flera år,  men jag är en sådan envis typ som bara MÅSTE ha det färdigt tidigast möjligt. Då trivs jag som bäst.

Fotograferingen igår med Amanda och Linnéa som vi skulle hjälpa gick hur bra som helst. Senare på eftermiddagen fick jag en trevlig överraskning. Det blev en lång intervju med amerikanska alternativa magasinet Sinical Magazine, ni hittar dem HÄR. När det är publicerat får ni såklart veta det här, så ni kommer inte missa det. Ska bli så roligt att läsa!

Sen nu på lördag publiceras en längre intervju även där i HD tidningen under Landskrona. Så håll utkik! :)

Ni får en bild från igår som jag och Amanda tog när vi skulle hjälpa Linnéa med ljuset. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0