Gääääääsp!


Man känner verkligen av att man har arbetat intensivt. Kroppen blir rätt trött när den inte får sömn som den ska. 
Men iallafall, det har varit en skitbra dag hittils. Har jobbat, om än lite trött, men haft så roligt. 

Ska iväg nu och köra lite kondition på gymmet, sen hem, käka, iväg mot Kävlinge och ha sånglektioner och kommer hoppa över dansen idag som det ser ut nu. Jag måste få sömn så jag mår bättre imorgon, och jag brukar alltid komma hem så sent (ca 22.30), men ikväll behöver jag komma hem, göra mig iordning och få somna tidigt..
 
HD tidningen var nyss här och intervjuade både mig och Rikard. Rikard är väldigt delaktig i mitt musikprojekt och det var kul att få involvera honom med. Det blev en bra, och mysig intervju och den publiceras snart. Inte denna helg, men nästa verkar det som. Så håll ögonen öppna! :) 

Nu ska jag byta om och iväg och styrkträna. Ni får en snabb bild på mig idag! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0