Winner of the competition for Black Candy!

Åh, jag är bara så glad. Igårkväll fick jag beskedet. Jag vann tävlingen om att bli sponsrad modell för företaget Black Candy Alternative Fashion. 

Jag är helt överväldigad över allas stöd, alla gilla jag fick, alla delningar.. ni har varit helt fantastiska. Jag är så himla lycklig, och det känns riktigt häftigt att kunna bocka av det sista målet jag hade för år 2013. 

Ni har gjort mer för mig än vad ni tror genom att gå in och trycka på knappen gilla. Tre omgångar har ni stått ut med att gilla, dela, kommentera. Jag är så tacksam. Kommer aldrig kunna tacka er nog.

Älskar er! ♥



Oh, I'm just so happy. Last night I got the message. I won the sponsored model competition for the label Black Candy Alternative Fashion. 

I'm overwhelmed by your support. All the likes you've made, all the sharing.. you've been amazing. I'm so happy, and it feels really cool to check my last goal for this year of 2013.

You've done more for me than you think by liking and sharing. Three rounds in the competition you've done this, and I'm forever grateful. I will never be able to thank you enough. 

I love you! ♥

 Photographer: Ellen Nilsson

Kommentarer
Postat av: annika

Grattis Grattis!! Vad glad jag är för din skull! Kram gumman. ;)

Svar: Tusen tack!!! :D <3
Eleine

2013-12-11 @ 13:25:06
Postat av: GeMina Arts

men gud vad kul, grattis! :)

Svar: Tack så jättemycket :D
Eleine

2013-12-13 @ 12:27:12
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: Ida

Shit vad roligt, jag är iofs inte en av de som hjälpt dig utan jag besöker dig för första gången nu! Men jag ville gratulera iallafall! Sjukt snygg är du! : D

Svar: Haha aw, tusen tack! Det betyder hemskt mycket!! <3
Eleine

2013-12-13 @ 12:33:44
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Maria

wow, stort grattis! :-)

Svar: Tuuusen tack :D :D
Eleine

2013-12-13 @ 12:46:29
URL: http://inthearena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0