Transylvania

En dag, när jag har råd, då ska jag äntligen... ÄNTLIGEN åka till Transylvanien till min vän och fotograf Mihaela Voicu. Hon är en helt makalös fotograf, och i staden hon bor är det som att kastas tillbaka. In i en gothisk, vacker medeltida miljö som bara är ren inspiration. Är helt väck ikväll, bara drömmer mig bort. Önskar mig verkligen att det blir av en vacker dag.



One day, when I can afford it, then I finally.. really finally will go to Transylvania to my friend and photographer Mihaela Voicu. She is an outstanding photographer, and the village she lives in makes you feel like you go back in time. Gothic and very medieval and so beautiful. Feeling totally off tonight, haha, I'm just dreaming myself away. Really wish it one day come true. 
 
Visit her page HERE. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0