Thank you Ed Garcia!

Åh, ännu en har skickat in en bild på sig själva med ett signerat foto av mig. Jag blir så lycklig! Denna gången är det Ed Garcia, ett fantastiskt fan som alltid funnits där, som ger en helt fantastisk energi. 
Tack Ed, detta betyder så otroligt mycket.

Jag är så otroligt lyckligt lottad. Vet inte mer vad jag ska säga, än att ni är bäst. Älskar er!



Åh, another fan has sent in a picture posing with the signed photo from my give away. I'm just so happy! This time, it's Ed Garcia. An amazing fan that always been there, supports whatever I do and he gives a wonderful energy. 
Thank you Ed, this means so much.

I'm just one lucky gothic girl. Don't know what more to say than that you are the best. I love you!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0