Tack alla!

Stort tack till alla ikväll. Bilden visar hälften av alla som kom. Det fylldes på ännu mer, och jag blev så glad över att se både nya ansikten och nära & kära. 

Det betydde så mycket för oss, jag är verkligen så lycklig! Nu ska jag försöka lugna ner adrenalinet och försöka sova, för imorgon.. Då ska vi upp tidigt. Vi ska köra till ett gig 1,5h bort. Det är Lucia och jag har fått äran att sjunga några låtar i fantastiska Maria Kyrkan i Helsingborg. Längtar!
__________________

A really BIG thank you for everybody that showed up tonight. The picture only shows like the half of the audience, cause when we were about to start, even more people came in. So beautiful to see new faces and also of course the loved ones. 

It really meant so much to us. I'm really happy about tonight, it was very special. 
Now I'm gonna try to calm down the adrenaline a bit, because tomorrow we have to get up really early for a gig 1,5h away. The Swedish tradition Lucia is tomorrow, and I got the honor to play some songs in the big Maria Church in Helsingborg. Can't wait!




Kommentarer
Postat av: Yvonne Thool

Det var jättekul att se och höra er tackar för fin sång Kramar <3

Svar: Detsamma! Så otroligt roligt att ni kom! <3 Tack!!
Eleine

2013-12-13 @ 07:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0