Odium Clothing - Inspiration

Nu kan man se en leende Eleine pryda framsidan av Odium Clothing. Med en gigantisk rosett på mitt huvud. Minns att jag kände mig som en liten flicka med den på huvudet, haha! 

I övrigt har de två snygga jackorna kommit upp som jag plåtades i. Älskar dem. Speciellt den ena (korta av dem) var så otroligt varm! Tänk er att stå i en varm fotostudio med den på. Haha, men så värt det. Superskön.



Now you can see a smiling Eleine on the front page for Odium Clothing. I remember feeling like a little girl with that big knot on my head, haha.

But, the two good-looking jackets are up. I love them. The short one was SO warm. Imagine a warm studio, and posing with that thing. Warm, but so worth it. I love it! Very comfortable.



 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0