Juldagen

Jag ställde inte klockan idag, utan jag ville sova tills jag vaknade. Det var helt underbart. Känner mig väldigt utvilad. Det blev sent inatt, vi hade en helt fantastisk julafton. 

Går igenom alla bilderna just nu, har ätit frukost och bara myser. Tills jag gått igenom alla bilder och kollat med alla vad jag får lägga upp och inte, så får ni en bild på min outfit igår iallafall. Bilden togs snabbt och i lite stress, kunde blivit bättre, men ville så gärna visa er. Klänningen är i krossad sammet, och till den hade jag svarta strumpbyxor med knästrumpor. 

Jag var även årets tomte! ♥
 


Didn't turn on the alarm today, I slept until I woke up. That was amazing. Got late last night, but we had such a beautiful christmas eve.

Looking through all the pictures at the moment, been eating some breakfast and cuddle with the cats. Until I've been looking through all the pics and checked with everyone what's ok to upload or not, I can show you what I was wearing last night. I was a bit stressed when we took the picture, but so wanted to show you. So it's better than nothing! The dress is in black velvet, and with black tights and over-knees. 

I was also this years Santa. ♥

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0