In The Making

Allt ligger redo på golvet. Allt från tyger till fantastiska platåballerinaskor (!). Idag ska jag göra en plåtning jag faktiskt velat göra i flera år. Den är väldigt jag, och blir min egen tolkning på en historisk händelse. Kan ni gissa vilken? 
Ledtråd; Grevinna. 
____________

Everything is laying spread out on the floor right now. Everything from material to platform-ballerinas (!). Today I'm gonna do a photo shoot that I've been wanting to for many years. It's very Eleine, and it's based on a real story. 
Can you guess which one? 
Clue; Countess








Kommentarer
Postat av: Nellina

Enkelt!
Grevinnan och Betjänten ( Rickard)
firar Nyåret
Cheerio Miss Sophie🍷

Svar: Haha det där var faktiskt en bra gissning, men tyvärr är den fel! Men återigen, sjukt bra gissat.. Nu skapades nya idéer.. Haha! ;) <3 Gott nytt år och tack för krämen! Är så fantastisk, är väldigt tacksam!
Eleine

2013-12-29 @ 14:19:06
Postat av: Madeleine

Elizabeth Bathory?! :D

Svar: Yes ;)
Eleine

2013-12-29 @ 16:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0