In Flames

Denna tisdagen har kickat igång! Hade egentligen ett planeringsmöte idag med några tjejer, men det blev framflyttat då en utav dem tyvärr är sjuk, stackaren! Men,jag har annat på schemat att hitta på. Ska iväg på lite ärenden nu, sen ska jag sätta mig och fixa färdigt nya give away-bilden. Sista give awayn drar igång idag, och det ska bli riktigt spännande. Enda ledtråden hittils är att det är en fantastisk julklapp, antingen till sig själv eller någon annan du håller kär.

Tips på en riktigt bra låt? Deliver us med In Flames. Lyssna och njut. En utav mina favoriter.


This tuesday is started! I had a planningmeeting with some girls today, but we had to cancel and reschedule because one of the is feeling sick, poor sweetie! But I have a lot of other stuff to do, and now I'm gonna run some errands. After that I will sit down and finish up the last give away-pic! The last give away is starting today, and the only thing I can tell right now, is that it is a perfect christmas gift for you or somebody you love. 

Want to hear a really good song? Deliver Us with In Flames. Listen, and just enjoy. One of my favourites.
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh! Deliver Us är också en av mina favoriter med In Flames! Fantastiskt bra låt! :) Dock har jag gått över mer och mer till Dark Tranquillity de senaste åren, tycker om deras sound bättre. :) Men båda banden är ju Göteborgsdöds när den är som bäst. :)

Lyssnar du något på Insomnium förresten? Annars är det ett hett tips. Grymt bra band. :)

Svar: Sjukt bra band du nämner! VI har verkligen samma smak, det gillar jag! :D
Eleine

2013-12-10 @ 11:15:07
URL: http://themundaneandthemusic.wordpress.com
Postat av: Twiggy Lundberg

Helt klart en av deras bästa låtar ! :)

Svar: Lätt ;)
Eleine

2013-12-10 @ 20:49:07
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0