Hard day

Jag hade ett helt fantastiskt bra möte innan idag, och jag är så laddad inför nästa år. Nu ska jag försöka koppla av och bara längta till nyår som ska bli så otroligt trevligt med hela stora familjen samlad. 

Har varit lite off här, för resten av dagen gick inte riktigt så bra som planerat, plus att min familj utsattes för någonting idag som var väldigt jobbigt. De mår bra, och är trygga, men såklart chockade. Jag vill inte spy ut allt som hänt, men det har varit en oerhört jobbig kväll. Jag är lika chockad, och bara glad att alla är oskadda. Är bara så arg på människor som tar sig rättigheter och beter sig så omänskligt. 

Så, förlåt för att jag var lite off idag, jag har liksom min familj varit rätt ledsen. Men, det kommer förhoppningsvis ordna upp sig. Imorgon är en ny dag, och imorgon ska vi bland annat in i studion! Himla trevligt.





I had such a great meeting earlier today, I'm so thrilled over next year. Now I'm gonna try to relax and just wait for the new years eve. Gonna celebrate it with my big family, it will be perfect.

Been a bit off today. The day didn't turn out the way it was planned, plus that my family went through something terrible today. They are fine, and they're safe, just a bit chocked. Don't want to yell everything out here on the blog what happend, but I just want to tell you that I had such a rough evening and I'm very sad. I'm just as chocked as they are, but I'm glad everybody is OK. So angry at people taking the right to destroy for someone else. It's not human. 

So, sorry 'bout that. I hope you can understand. I hope everything turn out okey though. Tomorrow is a new day. We're also going into the studio. Gonna be nice! 




How I looked today.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0