Gothic Wednesday

Hej alla fina!

Hoppas ni också har en fin dag! Vädret är väldigt grått och det känns mörkt, men det är rätt passande för efter lunch ska vi in i studion och jobba. Blir att jobba till sent idag. Men det ska bli så roligt. Låten vi jobbar med nu är en väldigt bra och ösig låt, längtar tills vi ska börja spela in alla instrument plus sång på den.

Ska hinna sticka iväg och skicka iväg paket och brev till vinnarna av give awayn. Även hämta ut ett paket, tror det är mina gothiska muggar jag köpte på tradera. YEY! 

Ska visa upp mina nya skor sen. Mötte upp Ellen igår och hon ville bli av med lite prylar, mina nya creepers.. mitt gothhjärta tog ett extra skutt. Ni ska få se sen! ♥




Hi all sweethearts!

Hope you're also having a great day. The weather here is very grey and dark, but it fits me well today 'cause we're going into the studio to continue working on this new song. It's very poweful and I just love it. 

Before I head for the studio, I have to send all the letters and packages from the give away, and also go get a package for me. I think it's the gothic cups I ordered from swedish ebay. Yey!

Gonna show you my new shoes later. I met Ellen yesterday and she just wanted to get rid of some stuff. So now I'm a owner of my first creepers.. my gothic heart skipped a beat. You'll see it later! ♥


Last time me and Ellen had a photo shoot. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0