Gothic Accessories

Jag går oftast och lägger mig runt midnatt, men ikväll är jag verkligen så trött så jag lär bara vara uppe en timme till, sen lägga mig. Antar att jag kanske kan sova bort det mesta. 

Fick lite bilder från Ellen, från när vi plåtade lite i november för tävlingen som jag vann igår! Lite ovanligt att plåtas i uppsatt hår, men tyckte det blev rätt okej! :)



I usually go to bed about midnight, that is perfect for me. But tonight I'm so tired, so I will be up for another hour then go to bed. Guess I can sleep most of it away.

Got some more pictures from the photo shoot I had with Ellen for the sponsored model competition I won last night. Little weird to see myself with that hair, but I guess it turned out pretty ok! :) 

Photo: Ellen Nilsson
 

Kommentarer
Postat av: Nellina

Som du förstår Misseleine...
Tror att vi var många som tyckte att äntligen visar hon "hela" sitt ansikte... Kunde verkligen se det klassiska uttrycket...💜

Svar: Vad glad jag blir! <3 Tack! <3
Eleine

2013-12-11 @ 21:36:46
Postat av: Nadja

Du är så fin!

Svar: Men tack söt du!
Eleine

2013-12-12 @ 04:24:34
URL: http://cherrystar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0