Godnatt

Varit en otroligt fin fredag, och haft mycket att göra. När familjen lämnat så stack vi och gymmade, och jag har nu ikväll suttit och jobbat i ett nytt program jag börjat lära mig, älskar att lära mig nya saker och jag blir så extremt insatt. Ska äta lite nu, fortsätta en stund och sen lägga mig. Blir tidigt imorgonbitti, heldag! Ni får hänga med.

Imorgonbitti ska ni även få en liten sneakpeak på vad jag gjorde idag kl 11.00! ;)



Been an amazing friday and I had a lot to do! When the family left, we went to the gym and after that I've been sitting on the computer working with a new program I'm learning, and it's really fun. I'm really getting into it! 
Gonna eat something now, continue working and then go to bed. Up early tomorrow, having a fun day ahead of us.  You can join us via the blog, will update even more tomorrow. ;) 

Tomorrow morning you'll get a sneakpeak on what I did today by 11.00. ;) 

By amazing Gisela Ackerup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0