Fanstuff - again!

Alltså åh! Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nu när jag kom hem från att ha varit på lite ärenden i Malmö, så hade jag världens överraskning på facebook. Ytterligare en som vann i min give away har tagit bilder och lagt upp för att visa. Hur gulligt är inte det? Ivan Díez är ett utav mina fans som har följt mig längst, och han har vunnit en give away en gång förut när Gothic and Amazing lottade ut ett signerat foto. Blir så himla glad!



I mean, oooh! I don't know what to say. Now when I got home from some errands in Malmö, I had the cutest suprise again on facebook. Another fan that won the give away, have now taken pictures and published it on facebook to show! How cute isn't that? Ivan Díez is one of my fans that has followed me almost from the start, and he also won another give away a few months ago then Gothic and Amazing had one of my signed photos. I'm just so happy! 

Thank you best Ivan for being such a sweet doll! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0