Dethklok

God morgon! :) 

Under dagen igår tappade jag min röst mer och mer, det är inte mycket kvar av den just nu, men vi kommer ändå att åka till Musikhjälpen och uppträda i Landskrona på Tages kl 15. Rikard kommer istället sjunga 2/3 låtar, och jag sjunger en som inte kräver så mycket av mig. Vill ju bidra med något till musikhjälpen!

Jag ska snart börja göra mig iordning iallafall, och laddar upp med en låt som alltid får mig på bra humör. Den är från en tecknad serie jag tittar på just nu som heter Dethklok. Väldigt random, men rolig serie. Den är väldigt metal



Good morning!

During the day yesterday I lost my voice more and more, not much left of it right now, but I'm still going to the music help in Landskrona at the club Tages. 15.00 we will perform, and Rikard will sing 2/3 songs instead, and I will sing one that's not so difficult for me. Really want to be there and support! 

Soon time to fix the hair and brush my teeth, and I'm loading my batteries with a song that always makes me laugh. It's from a really funny animated series I'm following right now. It's very metal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0