Backpiece

Godmorgon! :) 

Jag hade en utav de störigaste nätterna på länge inatt. Kunde bara inte somna. Hur jag än försökte, så var det omöjligt. Så runt kl 4 somnade jag äntligen, men klockan ringde på 7. Vilken tur att smink finns, eller hur? ;) 

Lovade att ge er en liten sneakpeak på vad jag hittade på igår. Stina på Eyescream Tattoo i Ystad hörde av sig för ett litet tag sen och sa att hon hade en superhäftig idé till min rygg som skulle passa mig väldigt bra. Så igår var jag där och testade skissen, och det var verkligen helt fantastiskt. Det kändes som om jag blev ännu mer mig när jag såg att en stor tatuering täckte min rygg. Hade jag haft råd hade jag bokat in tider direkt, men nu är tyvärr inte så. Men, tog ett snabbt foto på gymmet igår. Saknar redan skissen på min rygg! 



Good morning! :) 

I had one of the most annoying nights for a very long time last night. I just couldn't sleep. About 4 in the morning I finally felt asleep, but the alarm was set on 7. I'm lucky there's makeup.. right? Haha! ;) 

Promised to give you a sneakpeak on what I did yesterday. Stina at Eyescream Tattoo wrote me and told me she had the best idea for a backpiece tattoo for me. So I was there yesterday and tried the sketch, and it was perfect. If I could afford it I would have booked appointments already, but unfortunately I can't. But the tattoo was really me, and I felt so beautiful in it, so I just got to have it.. sometime. Here's a pic from the gym. Already miss it! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0