1 vecka kvar

En vecka kvar tills modelltävlingen avgörs. Kan egentligen hända precis vad som helst på 7 dagar, men just nu ser det bra ut, och jag är evigt tacksam för all er hjälp. Ni har delat, skrivit om det, tjatat och gnatat och jag är en lyckligt lottad tjej som har er.

Imorgon ska jag få låna en väldigt fin och bra kamera, då kommer det upp ännu fler nya bilder. Har lite att planera inför nästa give away.. någon som kan gissa vad give awayn kommer innehålla? 
 
För er som inte röstat, klicka HÄR för att rösta på min bild. En gilla räcker som en giltig röst.



One more week, then the model competition is over. Everything can happen in 7 days, but right now it looks very good for me! I'm so grateful for all your help! I'm a really lucky girl having you.

Tomorrow I will get access to a very good camera, I will borrow it for a while. So there will be many more pictures for you. I have some to plan for the next give away. Anybody that can guess what it will be?

For you who haven't voted yet, click HERE to get to my picture, and the just hit the like button. That's a valid vote! 

Some lovely dark inspiration..
 

Kommentarer
Postat av: ZTCJ

Åh, blev sådär euforisk av att hitta din blogg! :) Finns så få bloggar som verkar värda att följa, men din verkar lovande!

Svar: Men shit vad gulligt av dig! Tack! Det händer rätt mycket här, och jag vill ju gärna visa upp en lite annorlunda sida av bloggvärlden, så dina ord värmer. Välkommen <3
Eleine

2013-12-03 @ 16:23:50
URL: http://ztcj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0