Vintage.

Pga. vår flytt som snart blir av, så rensar jag ordentligt i garderoberna. Jag har många fina vintageklänningar i min garderob som jag tyvärr inte kommer ha plats med, och vi snackar ÄKTA vintage.

In och fynda.. det är skamligt låga priser, men vill hellre att de kommer till någon som kan ta hand och värna om dem. Det är mycket historia bakom många utav dem.

In och kika på auktionerna HÄR!
 



We're moving very soon, and because of that I have to sell out some of my beautiful vintage dresses. They are all 100% vintage.

The prices are very low, and I just want them to get a new home where people take care of 'em, there is a lot of history behind every dress.

You can find the clothes HERE!
 
 
A little sneakpeak on one of the dresses.. my favourite.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0