Tyvärr.

Tyvärr har jag inte mycket gott att säga om vårt restaurangbesök på Plan B.

Ingen bra service, frågade inte ens hur det smakade. Men det kan jag ju svara på här, (nu pratar jag enbart om burgarna, för det var dem vi åt).

Smaklöst, torrt, inte ens salladen var god. Rikard hittade t o m en benflisa (och nej.. det var inte brosk, utan ben!).

När vi tog upp detta när vi gick in för att betala ( vi visste inte ens att vi skulle gå in och betala, ingen sa någonting ), så nämnde vi detta. Då sa han: "Det har varit där när vi fått köttet, vi har inte lagt dit det".

Nä men.. menar du det? Vi trodde inte det heller. Sa aldrig att ni hade lagt dit det. Så jag sa bara följande:
"Benflisen ska inte vara där när ni får köttet heller. Plus, att det var smaklöst och torrt. Byt köttleverantör då?".
Sen betalade vi och gick. Ja just det, glömde nämna. De bjöd på colan för 12kr för besväret. 

Tack, och aldrig igen. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0