Tack, bra tips!

Vill tacka till Dasha som igår svarade på ett inlägg jag skrev häromdagen om viktorianska klänningar. Hon hade hittat en butik som finns HÄR , där det finns klänningar som jag sökte efter.. tyvärr har jag ju inte råd nu, men en dag snart så jäklar. Jag bara dör så vackert det är! Går under titeln Gothic Lolita Victorian. Verkligen de lite dyrare, vackra och fantastiska klänningarna.

Tack för tipset!

// Want to thank Dasha. Yesterday she responded to a post I wrote about Victorian dresses. She had found a shop available HERE, where there are dresses that I was looking fo .. unfortunately I could not afford any now, but one day soon I will.They are so beautiful! Going under the title Gothic Lolita Victorian. Really the more expensive, beautiful and amazing dresses.
 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Herregud, jag blev kär på nytt! Verkligen vackra klänningar :o

Svar: Ja de är magiska!! :)
ELEINE

2013-08-12 @ 11:33:15
URL: http://cherrystar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0