Regn

Foto: Rikard Ekberg
 
Jag sitter med en kopp kaffe, i en jättesöt prickig kopp, har en filt runt omkring mig och har det alldeles tyst. 
Det regnar utanför, det är så enormt mysigt. Jag gillar kontraster, omväxling förnöjer. Sol ena dagen, massa regn och grått andra dagen. 

Igårkväll åkte jag in själv till gymmet och körde ett hårt, intensivt pass själv. Glad att jag gjorde det. Men när jag kom hem upptäckte jag att jag är irriterad i höger öga. Ingen inflammation, men det känns irriterat och är lite rött. Så idag får det bli glasögonen hela dagen och inga linser. Hoppas det går över snart och inte är något allvarligt..
 
Idag ska vi repa, och när Rikard åker och jobbar ska jag repa vidare. Plocka ut låtar, skriva de snyggt, ändra om något behövs osv. Så där finns att göra idag.

Imorgon väntar Ystad, jag längtar verkligen. ♥
 
// I sit with a cup of coffee in a cute polkadot cup. Have a blanket around me, and everything is very quiet.

It's raining outside, it's so cozy. I like contrasts. Sunny one day, raining the other day.

Last night I went to the gym all by myself, and trained hard and intense. Glad I did it. But when I got home I discovered that I am irritated in my right eye. No inflammation, but it feels irritated and a little red. So today, it will be the glasses all day and no lenses. Hope it passes soon and not something serious..

Today we'll rehearse, and when Rikard goes to work, I have to continue rehearsing on my own. Picking out the songs, write it properly, rewrite it if there's something wrong and so on. So there is to do today. 

Tomorrow Ystad is waiting for us. Really looking forward to it. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0