Plåtning på G

Var i Malmö för att möta upp Gisela och sticka iväg på ett litet möte i butiken Proms And Weddings som ligger på Amiralsgatan. Ska samarbeta lite, och vi var där för att prova ut två stycken klänningar vi nu ska låna till en väldigt spännande, och häftig plåtning. 

Avslöjar inte så mycket mer om just det, men herregud så roligt det var att prova brudklänningar. Haha! Jag har alltid sett mig dock i en röd klänning med svart spets när jag gifter mig, alternativt ett häftigt medeltida bröllop i gothisk anda, men det var ändå rätt roligt att hoppa i lite brudklänningar.

Den jag har på bilden nedan var ca 1-2 storlekar för stor för mig, så sitter ju inte ultimat, och den MÅSTE upplevas i verkligheten. Den var helt fantastisk.. nästan lite bohem/chic känsla över den, riktigt fin.. och tung. Den stod upp av sig själv när jag klev ur den. Haha!

Jättefina klänningar, och det ska bli riktigt roligt att genomföra den plåtningen den 16:e augusti. 

Nu blir det rep! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0