Måndag

Photo by Felicia Püschl

Idag hade vi en eventuell plan på att filma verserna till musikvideon, då vi behöver ha färdigt dem, men återigen är det strålande sol. Så typiskt! Så, nu hoppas jag på att vi kan få ihop allting tills i helgen. Håll tummarna för mig!

Så ändrade planer, jag kör en impulsiv sittning hos min tatuerare Malin. Har lite smågrejer att fylla i, så blir att ordna till det idag. Ska bli roligt, var väldigt längesen man tatuerade sig.. haha.

Vi hörs senare alla! Glöm inte att kika på videon vi släppe igår, den hittar ni HÄR! ♥



Today we hoped that we could film the last parts for the music video, 'cause we really need them now, but once again it's sunny weather outside.. I hate it! It's so typical, so now I'm hoping that we can make it this upcoming saturday instead. Wish me luck!

So, changing plans. Now I'm driving to Malin, my tattoo artist, and will do some small stuff on my sleeve. Was a while ago so it's gonna be exciting! 

Talk to you later, and don't forget to watch the video we released yesterday.. you can find it HERE! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0