Lång dag

Efter 7 timmars arbete med styling, makeup, planering och plåtning, så ska jag nu hem.

Det har blivit så bra. Är så fruktansvärt nöjd. Felicia Püschl var fotograf, och med mig i teamet av modeller fanns tatueraren Malin Lindberg, Lillithy, Ellen Nilsson, Johanna Persson (designern), och mig själv. Alla gjorde ett superbra jobb.

Nu ska jag hem, planera lite för kommande, och fulla veckan, sen försöka slänga mig i soffan.

En bild från plåtningen med Gisela från i fredags kommer upp lite senare. Om ni är nyfikna! ;)

// After 7 hours of work with styling, makeup, and photo shoot, I'm going home.

Everything went so well. I'm really happy about his! The photographer today is Felicia Püschl, and the models was the tattooartist Malin Lindberg, Lillithy, Ellen Nilsson, Johanna Persson (the designer) and myself. Everybody did a very good job.

Now I'm going home. Gonna do my schedule for this upcoming and very busy week, and after that I will try to relax.

A picture from the photo shoot with Gisela from this Friday is coming up later.. If you're curious? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0