Lång dag!

Äntligen är vi hemma efter denna långa dag. Vi körde ner hemåt från stugan, åkte inom en familj och köpte en fin hylla vi hade hittat på nätet, sen åkte vi och storhandla.. nu är vi hemma, har packat upp och gjort allting iordning här hemma. Wow.. det tog lång tid.

Ser ut som att vi har turen på vår sida ang. vädret imorgon. Allting är bestämt, och jag är så laddad. Min lillebror fyller 18 år imorgon dessutom, så efter filmningen (där han faktiskt ska vara med.. tack brosan!), så ska vi ut och äta och fira honom. Hurra! Nu ska jag snart gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon! Godnatt! 




We're finally home after this looong day. We headed home, bought a shelf from a nice family that we found on the internet ( for the new apartment), then we had to buy some groceries. We got home a little while ago, and we unpacked everything and now it's so late. Took a while. 

Looks like we're in luck tomorrow, it's gonna be cloudy. Everything is set, and I'm really excited. My littlebrother turns 18 years old tomorrow, so after filming (that he's actually a part of, thank you!),we're going out to eat some dinner and celebrate him. Congrats already! ♥ Now I'm soon going to bed, so tired, and have to get up early tomorrow. Good night! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0