Först ut - Pinup Toppar

Alla kläderna är i stort sett nya (några få använda ett par ggr).

Innehar katter.
Är rökfri.
Hittar du massor samfraktar vi såklart, köper du alltihop under detta inlägg fixar vi ett bra paketpris.
Ni som bor i närheten får gärna komma förbi och testa plaggen innan ni köper.

Storlekar: XS (passar även S). Pris: 20kr/styck plus frakt.
 

Storlek: XS/S  Pris: 20kr/styck plus frakt. Den högra är nu såld. 


Storlek: XS/S (vänstra helt oanvänd) Pris: 30kr resp. 20kr plus frakt.


Storlek: Båda XS-M. Enormt stretchiga. Pris: 10kr/styck plus frakt.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill gärna komma förbi och prova dom som är i medium. :) Och jag kan inte läsa det du har svarat innan så har skrivit till dig på fb. :)

2013-08-11 @ 23:41:17
Postat av: Camilla

Jag vill gärna komma förbi och prova dom som är i medium. :) Och jag kan inte läsa det du har svarat innan så har skrivit till dig på fb. :)

2013-08-11 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0