For you..

 
För er som missat, så vill jag bara påminna om att en smyckeskollektion kommer släppas som är döpt efter mig, och är designat av Pixelnörd. Jag har använt hennes smycken förut, då de är vintage/steampunk/gothiska och är bara helt makalöst vackra. Man kan matcha dem till så otroligt mycket. Jag är verkligen så glad och en stor ära för mig. 

Kan ni förresten gissa vad som kommer dyka upp som en överraskning imorgon? Som tack för att vi har nått över 1000 gilla på Eleine fanpage på facebook (just nu är vi 1190 gilla). 

Nu ska vi snart iväg på en spelning, så vi hörs senare. ♥

Foto: Rikard Ekberg

 
For you who haven't seen it, I just want to remind about the jewelry collection that will be release named after me, and designed by sweet Pixelnörd. I've been using her jewelry before, and it's like vintage/steampunk/gothic style and they are so beautiful. You can match them with whatever you want. I'm so happy and proud about this, an honor for me.

Can you guess what it is that we will upload as a surprise tomorrow? It's as a big thank you for making us reach 1000 likes at the facebook Eleine page (at the moment, we're 1190 likes).


Now we're soon heading for a gig, so I talk to you guys later. ♥

Photo: Rikard Ekberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0