F5DP

 
Senare idag har jag en plåtning.. det är något som är en stor ära för mig, och det ser jag verkligen fram emot. Jag kommer berätta senare efter plåtningen vad det är. Men ni ska få en tjuvkik på plats.

Fram tills dess ska jag röja upp här i mitt lilla slott, och då är det F5DP som spelas i stereon. Nu så! 



Later today I have a photo shoot. It's a big honor for me and I'm really looking forward to it. I can't tell you know what it is, but I will give you a sneakpeak during the photo shoot and then let you know what it is after.. 

Until it's time for that, I will clean up here in my castle, and then it's F5DP that's on the stereo. Let's kick it!


xoxo
Eleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0