Åska

 
Det vräker ner utanför. När jag vaknade hörde jag åskan utanför.. 

Kan ju inte rå för att jag tycker det är SÅ mysigt. Det negativa är väl att jag måste ut idag, vare sig jag nu vill eller inte. Haha, men när man är inomhus.. då är det rejält mysigt. Idag ska vi repa, klippa musikvideo, träna, och ikväll ska jag med Rikard på ett litet mini-gig. Tar inte lång tid, men lär bli fint. 
 
Nu ska jag äta lite här, så vi hörs senare. :)

// The rain is really pouring down outside. When I woke up I heard the thunder..

Can't help it, but I think it's so cozy. The negative thing about it is that I have to go outside today, whether I like it or not. Haha, but if you're inside.. then it's really cozy. Today we're gonna rehearse, cut som music video, go to the gym, and tonight I will go with Rikard to a "mini-gig". Will not take a long time, but I guess it will be nice anyway.

Now I'm gonna eat something, så talk to you later. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0