Skapande väder.

Godmorgon.

Det är grått, mulet, regnigt.. vet inte om det är kallt ute, men man ser inte så värst mycket. Fast att jag som sagt uppskattar mitt jobb så är detta en typisk innesittardag där jag bara hade velat skriva musik. Det är magiskt, läskigt men ändå vackert väder. Ändå dras mitt humör ner såklart, jag vill ju att sola ska titta fram så man kan gå en runda och höra fåglarna kvittra.. men vissa dagar ska vara precis såhär, då flödar inspirationen och kreativiteten till tusen! 

Får se om jag hinner någonting lite senare. Ska jobba, träna, och sen iväg till genrepet för mina elever inför helgens kommande shower på LL Dance Studio! 
 
Dags att bege sig.. såhär ser det ut utanför huset just nu.
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0