Övning!

Varit inne i stan på lite ärenden, och nu i eftermiddag har vi bara övat här hemma. Har lite små spelningar på schemat som måste övas till, om folk bara visste hur mycket tid man lägger.. Visst, nu är jag perfektionist och vill ha det perfekt också, men jag menar, det är ju det minsta man ska förvänta sig på t ex ett bröllop, eller hur? :)

Nu är vi iallafall färdiga, ska ut och gå en runda, sen hem och äta kvällsmat. Haft en så jobbig måndag med huvudvärk, enorm trötthet.. försöker avvänja mig från kaffe, min stressmage mår inte alls bra av det. Men jobbigt att avvänja sig! Galet! Men, imorgon är en bättre dag. 

Helgon.se gjorde min dag iallafall, puss på dem för det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0