Onsdag

Godmorgon. 

Har ni också nätter där ni drömmer så extremt mycket? Jag gjorde det inatt, och jag tror jag får skylla på Aftonbladet. Ska påminna mig själv om att inte läsa aftonbladet det sista jag gör innan jag ska sova. 

Idag är det onsdag, galet som tiden flyger iväg egentligen, snart är det ju helg, igen! Haha. Så idag blir det att jobba, sen ska jag iväg på ett möte direkt efter jobbet och efter det ska jag köra och gymma tänkte jag. Ska ha vilodag på torsdag. 

När jag stod och gjorde mig iordning nu för en stund sen förresten, så hörde jag ett kraffsande ljud och förstod att det var katterna, men det lät lite.. metall kan man säga. Tog mig några sekunder, antingen av tröghet eller trötthet, att fatta att ena katten faktiskt var inne i tvättmaskinen.. tur att jag inte drog igång en tvätt under min morgontrötthet. Dem slutar aldrig överraska, men det var den yngsta också och hon är på riktigt lekhumör nu på morgonen märkte jag.. hujedamig. 

Ha en fin onsdag, vi hörs senare! ♥ Mjau! 
 
 

Kommentarer
Postat av: gunzan

haha, vilken rolig katt!

2013-04-17 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0