Nya bilder

Dagen började med lite kaos här hemma, min lilla katt har börjat spy upp det mesta återigen, men jag försöker avvakta lite, hon mår så bra i övrigt och har god aptit, hon får bara inte riktigt behålla allt.. Vaknade av att den lille stod och hulkade, stackaren. Så, inte många timmars sömn MEN det kommer bli så bra idag ändå.

Är inte och jobba idag, ska nämligen iväg på en begravning vid kl 13, sen efter det när allt är färdigt blir det gym lite snabbt, sen ska Rikard iväg och jobba. Då ska jag passa på att vara hemma och bara ta det lugnt och ladda upp inför imorgon då det är fredag. Så skönt! Veckorna går bara läskigt fort får jag säga.
 
Fick iallafall lite bilder mejlade till mig igår från bästa Gisela Ackerup från vår senaste latexplåtning. Tills vi hörs igen lite senare, får ni se en utav dem.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0