Måndag!

Godmorgon!

Helgen går alltid alldeles för fort, och här sitter man nu igen, måndag. Idag har jag enbart övning på mitt schema inför kommande spelningar denna veckan, vilket ska bli väldigt roligt. Har vilodag från gymmet också, så en sak mindre att tänka på. När vi var på gymmet igår kom vi på att det var ju sjätte gången vi var där den veckan! Blev bara vilodag på torsdagen, haha. Så det kan bli!

Har en jätterolig nyhet att berätta för er, ska bara kolla upp en liten detalj till innan jag berättar men jag är nostalgisk, väldigt glad och det är en stor ära för mig. Kika in senare för att se vad det är, uppdaterar i eftermiddag. Kan knappt bärga mig! IIIH! 


Ha en toppendag sålänge alla! ♥
 
Amanda Stiverius
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0